Menu Zavrieť

L’ERBOLARIO prichádza aj na Slovensko

Značka talianskej prírodnej kozmetiky  L’ERBOLARIO prichádza aj na Slovensko. Svoju prvú predajňu otvára v bratislavskom nákupnom centre Avion Shopping Park.  Rodinná značka L’ERBOLARIO, ktorá píše svoju históriu od roku 1978, ponúkne slovenským zákazníkom vo svojej predajni  viac ako 600 ekologických produktov na prírodnej báze. A práve ekologický rozmer je to, čo výrazne odlišuje značku L’ERBOLARIO od konkurencie. Ochrana životného prostredia je totiž hlavnou filozofiou značky, ktorá má svoje zastúpenie v mnohých krajinách sveta a jej produkty sú oceňované pre svoju jednoduchosť, účinnosť a čistotu. 

 

Značka L’ERBOLARIO bola založená manželmi Francom Bergamaschim a Danielou Villa v roku 1978 v talianskom mestečku Lodi. Vášňou oboch bola už vtedy príroda, ktorou sa inšpirovali pri tvorbe svojich produktov.  Liečivé schopnosti lúčnych kvetov, bylín a rastlín, výťažky z ruží, levandule či zimolezu premenili na unikátne parfumy, oleje, mydlá, balzamy či jedinečné vône pre domácnosť. A práve tieto unikátne prípravky sú oddnes dostupné aj slovenským spotrebiteľom.

Jedinečnosť našich produktov tkvie v ich ekologickom rozmere. Všetky prípravky spájajú v sebe najlepšie bylinkárske metódy s najmodernejším kozmetickým výskumom a podliehajú prísnym kontrolám a testovaniam na Univerzite v Pavii. V našej predajni zákazníkom radi poradíme nielen s výberom pre nich najvhodnejšieho produktu, ktorý môžu otestovať, ale vysvetlíme im aj jeho zloženie a účinky,” hovorí Barbora Balašovová, majiteľka licencie pre značku L’ERBOLARIO na Slovensku, ktorá prevádzkuje aj predajňu v nákupnom centre Avion.

Značka L’ERBOLARIO však nezosobňuje len filozofiu ekológie a ochrany životného prostredia. Spoločnosť sa zasadzuje aj o princípy rovnosti v pracovnom procese, nerealizuje testovanie produktov na zvieratách, pri výrobe využíva energiu z obnoviteľných zdrojov, podporuje projekt 10-tisíc záhrad v Afrike a nezneužíva pracovnú silu v krajinách tretieho sveta. Využíva recyklované a ďalej recyklovateľné obaly, vrátane plastov. V rámci marketingu s ohľadom na životné prostredie nevyužíva príbalové letáky a mnohé, „nezmyselné“ propagačné materiály.

Svoje sympatie si preto táto značka získala aj u herečky Heleny Krajčiovej, ktorá sa stala na Slovensku jej ambasádorkou. “Prírodná kozmetika založená na skutočnom ekologickom princípe je niečo, čo mi je naozaj blízke. Mala som možnosť vyskúšať niektoré produkty a svojím zložením, vôňou a v neposlednom rade aj účinkom sú skutočne jedinečné,” hovorí Helena Krajčiová, ktorú okrem iného oslovila aj línia detskej kozmetiky L’ERBOLARIO. “Ako matka, ktorej záleží aj na zdraví pokožky dieťaťa, musím oceniť najmä rad detskej prírodnej kozmetiky tejto značky,” dodáva Helena.

Predajne L’ERBOLARIO majú aj ďalšie špecifikum. Asistentky nákupu pred očami zákazníka vyhotovia zdarma krásne darčekové balenie s použitím suchých častí kvetov, bylín a lúčnych rastlín, z ktorých boli do produktov použité účinné zložky. Okrem toho predstavuje L’ERBOLARIO každú sezónu novú kvetinovú grafiku, ktorá je z hľadiska vizuálnej identity pre túto značku typická.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.