Si tým, čomu veríš – audit ľudí, s ktorými sa stretávaš

Život sa skladá z rôznych maličkostí, ktoré si mnohí ani neuvedomujeme.Životné skúsenosti, rany, pády, nesprávne rozhodnutia, ale aj precitnutie a nájdenie tej správnej cesty, sú to, čo niekto zažil a iný sa môže vďaka tomu posunúť niekde ďalej. Niekto sa môže nachádzať v pre neho bezútešnej situácií – ale verte mi, že iný už takúto situáciu zažil a dokáže teda poskytnúť radu.

Dôležitá je však prevencia. Do bezvýchodiskových situácií sa nemusíme vôbec dostať.

Rozhodla som sa spísať základné pravidlá pre šťastný život a ponúknuť ich ľuďom.  Vychádzam z vlastných skúseností, zo sedení s klientmi, keď s pomocou tarotových kariet a numerológie riešime ich často až “zapeklité situácie”.

 

 

 

Si tým, čomu veríš

Si tým, s kým sa stretávaš

Celý svet je zaplavený ezoterikou. Sociálne siete sú plné motivačných citátov, podľa ktorých v skutočnosti žije len málo ľudí. Motivačná a ezoterická literatúra dostáva v regáloch predajní stále viac priestoru, ale po pravde, profitujú z nej najmä predajcovia. A tiež veštci, kouči, rôzni (aj samozvaní) guru, predražení čarodejovia, či “geniálni” liečitelia.

Ak žije niekto v presvedčení, že títo ľudia sú chudobní, veľmi sa mýli. Väčšinou ide o ľudí, ktorí nabehli na dobre rozbehnutý biznisový vlak a keďže niečo vedia a majú aj istý dar, s ktorým dokážu pracovať a zároveň sú si vedomí toho, že všetko je energia, finančnými suchotami netrpia. Len svoje bohatstvo nedávajú najavo. Ono vo všeobecnosti ľudia, ktorí majú peniaze to nedávajú najavo, pretože sú tak chytrí, že dobre vedia, že by sa hneď objavili všetci existujúci aj neexistujúci kamaráti so srdcervúcimi príbehmi.

Na druhej strane, ako má minca dve strany, tak ho má aj toto tvrdenie. Ak poznáte multi level marketing, tak iste viete, že funguje na
tzv. pozitívnej závisti. Znamená to, že tí, ktorí chcú predať, aby získali body a ďalšie ovečky do svojho stáda, sa pýšia, tým, čo majú. Fotia sa na exkluzívnych miestach (či fototapetách alebo pomocou photoshopu), pri exkluzívnych autách (sú ich?) a hovoria, že ak ich budete nasledovať, budete to mať aj vy. Organizujú veľkolepé konferencie na ktorých si odovzdávajú ceny….No, kto by odolal? Ak nato máte, choďte do toho. V prípade, že toto nie je vaša parketa, hľadajte si svoje miesto na svete. Nepoznám človeka, ktorý by multilevel marketing nevyskúšal. A nie každý včas pochopil, že to nie je pre každého. Tým, ktorí nepochopili sa doma množia škatule plné potravinových prípravkov či kozmetiky a nevedia čo s tým.

Pri kontakte s ľuďmi, ktorí sa venujú ezoterike vám dám jednu radu. Všetko je energia. Aj peniaze. A keď nezaplatíte za ich službu peniazmi, zoberú vám kus duše. Všetko stojí niečo. Vždy. Zadarmo nie je nič. Ak niekto hovorí, že má dar a robí s ním zadarmo, veľmi by som mu neverila, že mi skutočne venoval kus svojho daru a energie. Logicky, načo a prečo by to robil?

Stretávam sa aj s tvrdeniami, že mám svoj dar rozdávať zadarmo. A prečo by som to robila? Chodia za mnou ľudia, ktorí potrebujú radu, vidieť rôzne cesty, možnosti….Nemusia, nikoho nenútim, ale keď niekto potrebuje moje služby, vie, že nie sú zadarmo. A možnosť voľby má každý. Navyše sú moje tarotové karty nastavené tak, že ak by som chcela pre niekoho vyveštiť zadarmo, oklamú. Neukážu pravdu. Takže, toto nie je cesta. Zadarmo nerobí nikto nič a zadarmo sa nedá kúpiť ani chlieb v obchode.

Ezoterika a mágia skutočne fungujú a ich korene siahajú až do času pred Kristom. Áno, boli v Európe skôr, len ich  cirkev vyhnala, upálila a ich diela zničila. Aby mohla vládnuť a ovládať a teda mať moc. Manipulovať a zastrašovať. A presne tak ako s cirkvou, je to aj s mágiou, či ezoterikou. Funguje presne po tie hranice, ktoré jej dovolíte. Keď veríte v čiernu mágiu, deje sa vám, ak veríte v bielu mágiu, pomôže vám, ak si myslíte, že vás ochráni červená stužka na ruke, blahoželám. Každá viera sa počíta. Viera je mimoriadne dôležitá pre každého jedného človeka. A máte právo si vybrať, čomu budete veriť a podľa čoho budete žiť.

Tak ako pri všetkom, je nutné aj pri ezoterike či mágií mať vieru samého seba, udržať si zdravú mieru a nadhľad, rozvíjať si vlastnú disciplínu a v mnohých prípadoch hneď na začiatku vymeniť ľudí okolo seba. Ostatne, keď pochopíte podstatu a to síce, že všetko je len a len vo vás, posunie vás to míľovým krokom vpred a ľudia sa vymenia aj sami. Už im nedovolíte žiť na váš úkor. Už to budete len vy, kto bude určovať váš ďalší osud.

Ste totiž priemerom piatich ľudí, s ktorými sa stretávate. Keď chcete rásť, stretávajte sa s ľuďmi, ktorí už sú tam, kde chcete byť. Toto je zlaté pravidlo.

Takže prvým krokom je diagnostika ľudí okolo vás.

Napíšte si zoznam piatich ľudí, s ktorými sa stretávate najčastejšie:

  1. Meno

–  Ktorú povahovú vlastnosť si na ňom najviac cením?………………………………….

–  Ktorá jeho povahová vlastnosť sa mi nepáči?……………………………………………..

–  Aké je jeho postavenie?………………………………………………………………….

–  Koľko zarába?……………………………………………………………………………..

–  O akej téme najčastejšie rozpráva?…………………………………………………….

–  Chce sa posúvať vpred? Vzdeláva sa, pracuje na sebe?…………………………

–  Chcem takto žiť?……………………………………………………………………….

–  Čo chcem v živote dosiahnuť?………………………………………………………..

  1. Meno

–  Ktorú povahovú vlastnosť si na ňom najviac cením?………………………………….

–  Ktorá jeho povahová vlastnosť sa mi nepáči?………………………………………….

–  Aké je jeho postavenie?…………………………………………………………………..

–  Koľko zarába?………………………………………………………………………………………

–   O akej téme najčastejšie rozpráva?…………………………………………………..

–  Chce sa posúvať vpred? Vzdeláva sa, pracuje na sebe?……………………………

–   Chcem takto žiť?………………………………………………………………………

–  Čo chcem v živote dosiahnuť?…………………………………………………………

  1. Meno 

– Ktorú povahovú vlastnosť si na ňom najviac cením?………………………………….

– Ktorá jeho povahová vlastnosť sa mi nepáči?…………………………………………..

– Aké je jeho postavenie?……………………………………………………………………

–  Koľko zarába?……………………………………………………………………………..

– O akej téme najčastejšie rozpráva?……………………………………………………..

– Chce sa posúvať vpred? Vzdeláva sa, pracuje na sebe?……………………………

– Chcem takto žiť?…………………………………………………………………………

–  Čo chcem v živote dosiahnuť?………………………………………………………

  1. Meno

–  Ktorú povahovú vlastnosť si na ňom najviac cením?………………………………….

– Ktorá jeho povahová vlastnosť sa mi nepáči?…………………………………………..

–  Aké je jeho postavenie?………………………………………………………………….

– Koľko zarába?………………………………………………………………………………………

– O akej téme najčastejšie rozpráva?……………………………………………………..

–  Chce sa posúvať vpred? Vzdeláva sa, pracuje na sebe?…………………………….

–  Chcem takto žiť?…………………………………………………………………………

– Čo chcem v živote dosiahnuť?………………………………………………………….

  1. Meno

– Ktorú povahovú vlastnosť si na ňom najviac cením?………………………………….

– Ktorá jeho povahová vlastnosť sa mi nepáči?…………………………………………

– Aké je jeho postavenie?…………………………………………………………………

– Koľko zarába?……………………………………………………………………………

–  O akej téme najčastejšie rozpráva?…………………………………………………

–  Chce sa posúvať vpred? Vzdeláva sa, pracuje na sebe?………………………………

– Chcem takto žiť?…………………………………………………………………………

– Čo chcem v živote dosiahnuť?………………………………………………………..

Urobte si na toto cvičenie čas a vyplňte ho poctivo. Je to totiž základ k tomu, aby ste sa mohli posunúť ďalej a vystúpiť vo vašom živote vyššie. Mnohí po vyplnení tohto cvičenia zostanú šokovaní tým, že odhalia energetických upírov vo svojom najbližšom okolí, či ľudí, ktorí žijú na ich úkor.

Možno zostanete na chvíľu aj sami. Nebojte sa. Je to čas na vyčistenie priestoru okolo vás, aby do vášho života mohli vstúpiť ľudia rovnakých kvalít ako ste vy, alebo ešte lepší. Tí vám pomôžu na ceste hore, budú vás povzbudzovať, uznávať vás a vážiť si vás. Ešte predtým, ako do vášho života vstúpia, si ich presne zadefinujte. Napíšte si na papier ich povahové vlastnosti a čo by ste aj vďaka nim chceli dosiahnuť.

Je načase urobiť zmenu!

Ste pripravení tvoriť si sám svoj život?

Andrea Hinková – Tarová

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 comments for “Si tým, čomu veríš – audit ľudí, s ktorými sa stretávaš

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.