Menu Zavrieť

Oslávte svetový deň cestovín zdravou porciou

Vedeli ste, že 25. október je svetovým dňom cestovín? Špagety, penne, farfalle, tortellini, tagliatelle a mnohé iné majú svojich obľúbencov po celom svete. Sú lahodné, jednoduché na prípravu a ľahko stráviteľné. Ak si strážite líniu, určite neurobíte chybu, keď stavíte na proteínové fusilli. Vďaka zníženému podielu sacharidov a vyššiemu obsahu bielkovín vás zasýtia na dlhšiu dobu, a aj preto sú vhodnejšie do diétneho plánu. Spolu s kvalitným mäsom či zeleninou sú ideálnou voľbou pre zdravý obed alebo večeru.


Ak premýšľate ako zaradiť proteínové jedlá do bežného varenia, vyskúšajte náš recept na grilovaný losos s brokolicou, pórom a proteínovými cestovinami. Aspoň dvakrát do týždňa by ste mali mať na tanieri rybu. Losos síce patrí k tučnejším rybám, ale má obrovskú výhodu, nepriberá sa po ňom. Vďaka tomu si ho pokojne môžete dať aj počas redukčného programu.

Grilovaný losos s brokolicou, pórom a proteínovými cestovinami

Potrebujeme:
100g lososa
½ póru
2 ružičky brokolice
1 polievková lyžica citrónovej šťavy
olivový olej podľa potreby
bylinkové korenie podľa chuti
1ks proteínových cestovín KetoDiet

Postup:
Pór podusíme na panvici na kvapke olivového oleja. Po niekoľkých minútach pridáme natrhané ružičky brokolice a dusíme ešte asi 3 minúty. Medzitým si uvaríme proteínové cestoviny Fusilli. Lososa osolíme, pokvapkáme citrónom a dochutíme podľa seba. Na panvici zohrejeme kvapku olivového oleja a pokrájané kúsky lososa opečieme. Pridáme brokolicu, pór, primiešame fusilli a krátko prehrejeme. Na záver pokvapkáme olivovým olejom, prípadne osolíme alebo okoreníme podľa svojej chuti.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.