Materské a rodinné centrá si po tretíkrát prilepšia o 10 000 eur

0
1

Projekt „Každým nákupom pomáhate“ pozná mená desiatich víťazných materských a rodinných centier. Spoločnosti P&G a dm drogerie markt – organizátori iniciatívy – odovzdajú výhercom finančnú podporu v celkovej hodnote 10 000 eur na nákup športového vybavenia. Do tretieho ročníka sa zapojilo 25 materských a rodinných centier z celého Slovenska a celkovo bolo zaradených viac ako 3000 bločkov z nákupov.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Projekt si svojím pokračovaním získal stále miesto v komunite mamičiek i celých rodín. Jednoduchý systém akcie „Každým nákupom pomáhate“  a prehľadný proces online hlasovania motivuje materské centrá na Slovensku a ich priaznivcov zapojiť sa do akcie kedykoľvek, a poľahky tak prispieť do rozpočtov spriaznených komunít. Víťazi iniciatívy – materské centrá, ktoré získajú najvyšší počet hlasov za obdobie 3 mesiacov získajú finančnú odmenu vo výške 1 000 eur na nákup športového vybavenia.

Z 25 materských a rodinných centier získali najväčšiu podporu títo víťazi: MC MaMaTaTaJa z Pezinka, RC Prešporkovo z Bratislavy, RC Dlháčik z Bratislavy, RC Slniečko z Prievidze, MC Stonožkine slniečka zo Senice, MC Bambino z Popradu, MC Smajlík z Košíc, MC Nevedko z Ružomberka, MC Mamioáza zo Zlatých Moraviec a MC Mostík z Banskej Bystrice. Rozhodli o nich hlasujúci na stránkach projektu www.pomahamemc.sk.

Myšlienka projektu
Spoločnosť Procter & Gamble sa dlhodobo angažuje v aktivitách na podporu športu a aj tento rok sa  aktívne zapojila do Zimných Olympijských hier v Soči. Rozvíjať pozitívny vzťah k pohybu treba od najútlejšieho veku bezohľadu na výkony, preto spoločnosť P&G nepodporuje iba vrcholových športovcov a olympionikov, ale venuje pozornosť aj najmenším. V rámci tretieho ročníka iniciatívy „Každým nákupom pomáhate“ podporila materské a rodinné centrá na Slovensku finančným darom v celkovej hodnote 10 000 eur, ktoré sú určené na nákup športového vybavenia pre deti.

Deti sú od prírody hravé a aktívne. Pohyb je nevyhnutný krok k poznávaniu svojho okolia a vedie ich k spontánnemu objavovaniu vlastných možností i schopností. Všetko, čo s aktívnym pohybom súvisí, deti milujú – prekonávajú samých seba, odhaľujú nové možnosti a vďaka tomu rozvíjajú aj svoj duševný svet. 

O projekte povedali
„Z výhry máme v RC Dlháčik obrovskú radosť! Pohybový rozvoj a pozitívny vzťah k športu je dôležité budovať už odmalička, a preto sa tešíme na nové vybavenie a atrakcie pre deti. V súčasnosti máme v centre trampolínu, ktorá je skutočne obľúbenou „hračkou“. Vrámci centra ponúkame aj športové aktivity ako kurz Baby Ball, Judo pre najmenších, či tanečné krúžky Tančeko-spievanky a Baby Salsu. Ďakujeme všetkým, ktorí nás podporili a spoločnosti P&G za organizáciu súťaže,“ uviedla Zuzana Melušová Kutarňová, predstaviteľka RC Dlháčik, ktorá prevzala výherný šek v hodnote 1000 eur z rúk zástupcov spoločností P&G a dm drogerie markt.

Lukáš Latinák, herec: „Každý deň som svedkom toho, ako sa dieťa učí a objavuje niečo nové. Akonáhle sa začne samo aktívne pohybovať je nezastaviteľné a jeho objavovanie nemá konca kraja. To ma fascinuje, každý deň zažívať nové prekvapenia! Aj preto sa mi nechce dospieť a teším sa, že teraz sa môžem beztrestne meniť na dieťa a stávam sa rovnocenným parťákom na výpravách za poznaním. Všetko, čo podporuje aktívny pohyb dieťaťa, prispieva k jeho všestrannému zdravému rozvoju.”

Juraj Králik, zástupca spoločnosti P&G povedal: „Dnes už všetci vieme, aké dôležité je rozvinúť pohybové zdatnosti u detí od ich najútlejšieho veku. Našou dlhodobou ambíciou je priniesť komfort a účelnosť do života rodín, nezabúdame však ani na podporu tých najmenších, ktorá ma význam pre budúcnosť nás všetkých.“

„Sme radi, že môžeme byť súčasťou tohto vydareného projektu. Uvedomujeme si, že materské a rodinné centrá potrebujú akúkoľvek pomoc a zohrávajú  dôležitú úlohu v rámci života rodiny a komunity. Veríme, že aj táto finančná injekcia im pomôže využiť ich potenciál v rámci rozvoja pohybových schopností detí, ktoré ich spolu s rodičmi navštevujú,“ doplnila Nicol Noseková, zástupkyňa spoločnosti dm drogerie markt.

 

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.