Ukradnutý bozk – Recenzia

1

Pochmúrna jeseň, hnusoba korona a s ňou súvisiace niekedy až nezmyselné opatrenia. A aj keď sa vyhýbam pozeraniu správ a selektujem, čo je pre mňa dôležité, celkovo na mňa padá akási melanchólia. Strach si nepripúšťam, úzkosť nechám žiť a odísť. A na to, aby odišiel, používam skvelé pomôcky mentálnej hygieny. Jednou z nich je čítanie. A teraz som potrebovala romantiku ako vyšitú, tak som siahla po knihe Ukradnutý bozk od J.L. Shenovej, ktorá vyšla vo Vydavateľstve Tatran.

V kútiku duše som trochu očakávala červenú knižnicu a vykľul sa z toho strhujúci romantický príbeh, ktorý vôbec nie je lacný a má takú iskru, že to z tých postáv až srší a vy nemôžete prestať čítať. Úplne vás pohltí a vy chcete vedieť, ako to celé dopadne.

O čom je? Príbeh nás odnesie do jednej z najvplyvnejších chicagských mafiánskych rodín. V nej vyrastá Francesca Rossiová, ktorú sľúbili Angelovi Bandinimu so spriatelenej mafiánskej rodiny. Francesca je presvedčená o tom, že prvý bozk má byť z lásky a práve na ten čaká na plese od Angela. Chcela ísť študovať, zakázali jej to. Prispôsobila sa postaveniu žien v rodine a chystá sa na rolu manželky. Angelovej manželky. Na plese ju však pobozká muž v maškarnej maske. Kto to je? Hádam len nie ten nechutný a nepríjemný senátor? Je.

A vy už zrejme viete, ako to približne bude pokračovať. Čakajte viac. Francesca sa nakoniec musí na naliehanie svojho otca vydať za senátora Wolte Keatona, ktorý si ju berie pre pomstu za svoju rodinu. Tú Francescinu totiž nenávidí. A tu sa začína rozvíjať príbeh plný emócií, nenaplnených snov, získaných snov, tajomstiev, ktoré postupne vychádzajú na povrch – a lásky. Lebo tá je nad všetkým.

Jeden bozk.
Dvaja muži.
Tri životy