Legendárnej značke obľúbeného slovenského sektu Hubert udelili túto prestížnu cenu už po deviatykrát. Rozhodli o nej priamo slovenskí spotrebitelia spolu s komisiou odborníkov Brand Council.
Na tejto cene je najzaujímavejšie a najdôležitejšie práve to, že ju udeľujú priamo spotrebitelia. Oceňujú nielen kvalitu výrobku, ale aj komunikáciu značky Hubert.
Vnímajú aj jej snahu neustále rozvíjať a zlepšovať kvalitatívne aj imidžové parametre značky. Brand Council je expertná skupina, ktorá rozhoduje o udelení ocenenia na základe verejného prieskumu, ktorý bol realizovaný agentúrou GfK.
Superbrands oceňuje najlepšie slovenské značky
Do tejto skupiny sa radia najuznávanejší slovenskí odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.
Superbrands na celom svete oceňuje tie najlepšie z najlepších obchodných značiek už viac ako 20 rokov v 90 krajinách sveta.
Je najuznávanejšou nezávislou globálnou autoritou v oblasti hodnotenia a oceňovania obchodných značiek.
Titul Superbrands je znakom špeciálneho postavenia a uznania vynikajúcej pozície značky na lokálnom trhu.
Pečať Superbrands získajú len značky s výnimočnou povesťou a zákazníci si s nimi vždy spájajú významné hodnoty a majú k nim osobný vzťah.
Od svojho vzniku vo Veľkej Británii si projekt získal celosvetové uznanie a dnes je cena Superbrands Award uznávaná ako špeciálne ocenenie, ktoré na základe jednotných kritérií a metód každoročne oceňuje najlepšie z najlepších značiek v takmer 90 krajinách na piatich kontinentoch.