Cviky na brucho – Tajomstvo krásne vypracovaného brucha

0

Mať vypracované brucho je snom mnohých ľudí a to už ani nehovorím o perfektne formovaných „tehličkách“. V skutočnosti však chceme vyzerať skvelo v tých nových šatách, obleku, či len tak v džínsoch. Cviky na brucho.

Aké je teda tajomstvo krásne vypracovaného brucha?

Určite sa k nemu nedopracujeme zo dňa na deň, ale určite nám pomôže odhodlanie a správny prístup k cvičeniu. Tu je zopár tipov, čo by ste mohli vyskúšať.
Čítajte tiež: Využite leto na zmenu vášho životného štýlu

Tip 1: stiahnite brucho


Jedným z prvých a veľmi jednoduchých cvikov je sťahovanie brucha. Ide o niečo, na čo ani nepotrebujete chodiť do fitka, jednoducho tento cvik môžete pravidelne vykonávať doma alebo v práci. Sťahovanie brucha smerom k chrbtici, v stoji alebo v sede, aktivuje základné svalstvo a pomáha vám dosiahnuť aj pevnejšie držanie tela.

Pri takomto cviku hneď pocítite aj uvoľnenie ramien. Skúste si naplánovať 3 okienka každý deň 10x 10-sekundové zadržanie stiahnutého brucha. Ale pozor, popritom treba myslieť aj na dýchanie, neodporúča sa zadržiavať dych.

Tip 2: hydratácia


Pokiaľ chcete dosiahnuť vypracované brucho, nezabúdajte na pitný režim počas celého dňa. Aj zlý pitný režim sa môže prejaviť na našom tele, napríklad nafúknutým bruchom.

Tip 3: doska a jej obmeny


Tradičná „doska“ je jedným z najlepších cvikov na brucho a zároveň posilňuje aj správne držanie tela. Na brucho samozrejme existujú aj samostatné cviky, ktoré sa sústredia najmä na brušné svalstvo. Pri doske a rôznych obmenách tohto cviku cvičíte s vlastnou váhou a zapájate naraz rôzne skupiny svalov.

Čo je to doska?

Doska a rôzne obmeny tohto cviku sú založené na držaní, zdvíhaní a opore tela, pričom cvičíte s vlastnou váhou. Východzia pozícia pre základnú dosku je na vystretých rukách, ruky sa nachádzajú pod ramenami. Telo je rovné a vystreté, nohy podopierate na špičkách.

Hlava je zarovno s telom, pozeráte do podložky, krk máte v neutrálnej polohe. Dosku je vhodné niekoľkokrát opakovať, spevnené telo držíte v základnej polohe najmenej 10 sekúnd. Keď sa dostanete do rutiny, tento interval môžete neskôr predĺžiť na 30 sekúnd. Pokročilou obmenou tohto cviku je doska na predlaktiach, kedy ešte viac posilňujete celé telo spolu s bruchom.

Nech už sa pustíte do cvičenia z akýchkoľvek dôvodov, vždy by ste mali dbať na to, aby ste si stanovili reálne ciele. Cítiť sa sebavedomo svedčí každému! Dosiahnuť krásne ploché brucho si vyžaduje čas, trpezlivosť a dobre nastavený cieľ, pričom treba myslieť aj na zdravé a vyvážené jedlo a tiež správny fitnes plán.
Čítajte tiež: Vyberte si šport, ktorý vás bude baviť
http://www.andawell.sk

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.