Potvrdené! Prieskum ukázal, že Slováci milujú Tchibo

1

Slovenskí zákazníci zaradili Tchibo do prvej trojky svojich najobľúbenejších značiek. Ocenili tak vysokú kvalitu kávy a spotrebného tovaru, dobrú cenu, ústretový personál a príjemné prostredie, ako aj udržateľný prístup spoločnosti.

V rebríčku TOP 50 zákaznícky najobľúbenejších značiek na Slovensku sa na treťom mieste po Martinuse a IKEA umiestnil etablovaný predajca kávy, módy a doplnkov Tchibo. Ukázal to prieskum spoločnosti KPMG, ktorá takýto rebríček zostavila už po štvrtýkrát. Z vyjadrenia Petra Rada z KPMG vyplýva, že v tohtoročnom hodnotení boli kritériá spotrebiteľov prísnejšie. Podľa jeho slov sa zákazníci počas pandémie stali technicky zdatnejšími, majú väčšie nároky na bezpečnosť pri nakupovaní v predajniach aj na e-shopoch a za svoje peniaze očakávajú vyššiu hodnotu.

Nemecký rodinný podnik sa v rovnakom minuloročnom prieskume umiestnil na ôsmom mieste. O medziročný vzostup Tchibo o päť priečok sa podľa respondentov pričinilo príjemné prostredie v prevádzkach, milý a ochotný personál a dôležitú úlohu v pozitívnom hodnotení zohral aj pomer ceny a kvality produktov. „Prvotriedna káva a kvalitný spotrebný tovar za dostupnú cenu sú pre Tchibo štandardom už vyše sedemdesiat rokov. Rovnako dbáme na zákaznícky komfort. Koncom minulého roka sme prišli k našim zákazníkom ešte bližšie sprevádzkovaním Tchibo kútikov vo vybraných predajniach COOP Jednota a Labaš, počas protipandemických opatrení ponúkame pri nákupe cez e-shop pre všetkých dopravu zadarmo,“ hovorí Eva Kotýnková, Corporate Communications Manager spoločnosti Tchibo Slovensko.
Čítajte tiež: Tchibo odmieta diktát módy

Michaela Tomanová, baristka Tchibo, zosobňuje všetko, čo majú spotrebitelia radi – skvelú kávu aj milý personá


Trvalá udržateľnosť – ďalší pilier úspechuNeoddeliteľnou súčasťou firemnej stratégie spoločnosti Tchibo je aj trvalá udržateľnosť. Každá štvrtá káva pochádza zo zodpovednej produkcie, pri ktorej sú chránené cenné zdroje aj ľudské práva. Podpora životného prostredia, sociálnych štandardov ľudí a práv zvierat sa odzrkadľuje tiež v spolupráci s medzinárodne uznávanými organizáciami v oblasti certifikácie. Z kontrolovaného ekologického poľnohospodárstva pochádza aj drevo na nábytok, bytové doplnky a biobavlna na textil. Tchibo vo svojej produkcii používa kožu vypracovanú bez chrómu a tiež recyklovaný materiál z plastového odpadu. Zodpovedný prístup je tiež súčasťou dodávateľských zmlúv a podmienok výberových konaní.
Čítajte tiež: Tchibo k vám bude ešte bližšie. Nájdete ho už aj v regáloch supermarketov!


Zodpovedná produkcia Tchibo kávy znamená, že sa pri jej pestovaní dbá na používanie prírodných zdrojov a tiež na lepšie podmienky pracovníkov.

Zákazníci sa čoraz viac zaujímajú o pôvod kávy aj ostatných výrobkov, predovšetkým či sú vyprodukované v súlade s ekologickým prístupom. Tovar z udržateľnej produkcie je súčasťou všetkých našich kolekcií, aj týmto spôsobom vychádzame v ústrety požiadavkám trhu a životného prostredia,“ približuje trend spotrebiteľského správania Tchibo Eva Kotýnková a dodáva: „Priazeň zákazníkov nás veľmi teší a sme za ňu vďační. Vysoké umiestnenie v rebríčku je pre nás cennou spätnou väzbou a zároveň uznaním, že to, čo robíme, má zmysel. Súčasne je pre nás aj záväzkom a výzvou do budúcna, aby sme svoju pozíciu nielen obhájili, ale ešte zlepšili.“


Trvalá udržateľnosť je v Tchibo základom nielen pri pestovaní kávy, ale aj pri oblečení – napríklad recykláciou PET fliaš či rybárskych sietí

1 komentár

  1. […] Instantky bez straty chute a arómyRozpustnú kávu zalievame horúcou vodou od 50. rokoch minulého storočia a práve pre svoju expresnú a nenáročnú prípravu si našla toľko fanúšikov. Pri výrobe instantnej kávy káva vylúhuje vo vode a výsledný koncentrát sa vysuší mrazom, alebo horúcim vzduchom. Pri jednom aj druhom spôsobe vzniknú drobné kávové „granulky“, ktoré už poznáme.Čítajte tiež: Potvrdené! Prieskum ukázal, že Slováci milujú Tchibo […]

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.